domptorernas

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Jag försker ialf ;)

Av Anneli - 13 juli 2011 11:02

Som sagt jag försöker att blogga oftare men min gamla blogg e borta så nu har jag äntligen skapat denna o länkat den från min hemsida så nu så ska jag väl kunna blogga lite oftare åtminstånde när vi åker upp till Ransäter det ska bli såååååååå kul.


Idag har jag varit o tränat + varit till min doktor som fick se på mitt ben han sa att den tar vi bort, fläcken alltså inte benet . har haft den sen jag hade rosfeber o den ändras o e jätte ful nu äntligen vill jag ta bort den o jag fick en tid till nästa vecka va skönt.


Jag håller fortfarande på med inredningen till husvagnen o packar o skriver kommihåg lista de e lite saker som man vill ha med sen så ska jag fixa till en dator så sådana saker ska med. När jag nu sitter o skriver detta har jag bara 7 arbets pass kvar att göra innan semestern ååååh vad jag längtar till den jag ska tvätta bil, hundar, o packa sen ska jag pimpa min bil det är ett måste.


Hundarna mår utmärkt även fast det är varmt har mycke skugga på tomten som passar dem Troja hon drar fram allt som hon kan få tänderna i även mina kläder hamnar ute i det gröna jag säger till henne o hon springer in o hämtar fler, jag tror hon tycker att det är roligt o att matte behöver ha dom ute i det gröna vad vet jag men rolig e hon ska bara se när hon leker med Letha jaa jag måste nog filma dom nån gång.


Dieseel verkar ha charmat de nya ägarna så det fungerar bra tur det för det är sista gången jag prövar ett nytt hem till honom han som e sååååååååå kramsjuk o gooooo men de älskar honom redan vi hade bestämt att jag ska passa honom då de reser utomlands i 3 veckor de ångrar redan resan då de måste avstå från kelgrisen men de blir nog bra ska vi se han kommer hem till mig under den tiden åhh vad vi ska kela. Nä nu e de dags att hänga ut lite tvätt sen nått i magen sen iväg till jobb många kramar till er.



Inget är att föredra före rättvisan

behandla andra som du själv vill bli behandlad


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 11 juni 2011 23:44

Ja tänk att det ska finnas så mycke avundsjuka så folk blir blinda det är synd o skam faktiskt endel tror att de vet o kan allt o vet mer än de tror de e patetiskt synd om folket nä jag har ialf fått reda på att anmälan som en viss person gjort mot m...

Av Anneli - 2 maj 2011 19:05

jaha som rubriken säger så ska detta handla om mina garderober i sovrummet Jag har funderat länge på vad jag vill ha det skulle vara en eller flera garderober med bara en massa stänger i som man kan hänga alla kläder på galgar så att det inte blir...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards