domptorernas

Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

Avundsjuka

Av Anneli - 11 juni 2011 23:44

Ja tänk att det ska finnas så mycke avundsjuka så folk blir blinda det är synd o skam faktiskt endel tror att de vet o kan allt o vet mer än de tror de e patetiskt synd om folket nä jag har ialf fått reda på att anmälan som en viss person gjort mot mig för att mina små chineser skulle vara blandras är att jag e friad o chineserna är inte blandras de e ju reggade i skk ja de e skönt att rättvisan skippas ibland  o jag e så glad att detta äntligen e över nu ska jag gå o lägga mig hoppas att jag kommer ihåg att blogga lite oftare kram på er  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 13 juli 2011 11:02

Som sagt jag försöker att blogga oftare men min gamla blogg e borta så nu har jag äntligen skapat denna o länkat den från min hemsida så nu så ska jag väl kunna blogga lite oftare åtminstånde när vi åker upp till Ransäter det ska bli såååååååå kul. ...

Av Anneli - 2 maj 2011 19:05

jaha som rubriken säger så ska detta handla om mina garderober i sovrummet Jag har funderat länge på vad jag vill ha det skulle vara en eller flera garderober med bara en massa stänger i som man kan hänga alla kläder på galgar så att det inte blir...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards