domptorernas

Alla inlägg under maj 2011

Av Anneli - 2 maj 2011 19:05

jaha som rubriken säger så ska detta handla om mina garderober i sovrummet

Jag har funderat länge på vad jag vill ha det skulle vara en eller flera garderober med bara en massa stänger i som man kan hänga alla kläder på galgar så att det inte blir oordning i lådor som det ofta kan bli jag o min kompis gjorde en prvisoriskt placering för mina kläder i mitt kontor fungerade ett tag men dörrarna va svängda åt fel håll retade upp mig för att det bara samlades skräp där inne ofta sagt o gjort förra veckan så ville jag åka upp till Ikea o kolla runt på bra garderober visste att det fans nått som jag tänkte på kollade in den o vart besviken de e inte alls så jag vill ha ville ha något stadigare så Lisen tog tag i detta o började rita o ordna med de som fanns på Ikea biträdet som hjälpte oss undrade nog om vi skulle ha den tillsammans eller ej men det gör inget de e bara kul att se Lisen designa hon är en klippa på det hon vet hhur jag vill ha det så sagt o gjort så fick vi ihop det så som jag ville ha det tog med beställningslistan o började plocka på allt jag skulle ha sen undrade vi hur ska vi få hem detta hm vi fick beställa hemkörning de kom faktiskt samma kväll kul som bara den

Jag raggade min syrra o givet Lisen med o skulle fixa dagen efter klas mm det ska vi inte tala om hur han reagerade han vart arg., men men det är så här jag vill ha det så vi började riva ner de andra garderoberna o flytta runt sen så började vi montera ihop de nya vi kom väldigt långt faktiskt innan vi va tvugna att sluta för dagen jag började jobba kl 14 så de va bara iväg till jobbet o knega hela fredagen sen så lovade jag att ta ett pas på fm Lördagen o sen mitt eget pass på kvällen jobbade hela lördagen med en timmes rast sen hem o sova sen upp igen på söndagen då jag jobba fm slutade kl 14 efter det så åkte vi in till stan för min mor fyllde år vi måste ju gratta henne vi hade med oss 50 st brandgula tulpaner hittade en tulpanvas hos mor o börja sätta ner dem attans de fick bara plats 30 men sonen min tog de andra med sig hem så de fick lite fint med sen hem då va jag trött o orkade inte så mycket hade ju ramlat på vägen hem o slagit upp hakan med 2 fina hack ja ja de e sånt som händer ibland hehe men syrran bestämde med mig innan vi somna att hon skulle komma o hjälpa lite mer idag då jag va ledig sagt o gjort de kom vi åt frukost sen så börja vi röja jaaaa mest syrran förståss men kontoret vart de lite ordning på o även tvättstugan så nu kan man faktiskt gå in långt där hihihi men det blev sååå fint när allt kom i ordning alla kläder på plats o även Klasses lilla byrån vi hade inne på toa försvann  vi bar även upp 2 av garderoberna (de gamla) till gästrummet sen när Klas kom hem så bar vi ut den ena som vi inte skulle ha kvar sen vart det ett par sopsäckar med rensade saker som vi ska kasta sen vart det nog ett par säckar loppis saker som ska väck nu i helgen sen va det bara 2 säckar med pantflaskor som ska pantas tvättat har jag även gjort emmellan allt det är såå kul nu när man fått i ordning på allt just ja inte allt för diskmaskinen har krånglat en bra stund nu så fort jag ringer suporten så fixar vi o sen fungerar den ända till ca 10 minuter sen lägger den av igen så nu har jag lagt in om ett besök för hjälp den behöver lite service så den kan brumma ett par år igen även min bil har börjat krångla skulle åka iväg o då sjönk bromsarna till botten ja bara att ställa tillbaka bilen o ta en annan till jobbet har bytt ut vissa delar men nä den vill inte ialf  nääääeeeee så här mycke har jag inte skrivit på jäääääte länge hant mycke denna sista tid ja jag vet jag struntar i punkterna o sånt de gör jag med flit orkar inte hålla på med de det går ju faktiskt att läsa detta ändå  näe mina goa vänner

"behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards